luni, 24 aprilie 2017

fericirea traieste in spatii mici

cand nimeni nu se astepta, in plina primavara, iarna s-a intors lovind nemiloasa. florile copacilor infloriti au fost acoperite de zapada. vremea rea a produs haos in multe zone din tara. in bucuresti a plouat, a fost frig, oribil. de azi vremea se va incalzi. a inflorit liliacul. imi place mirosul lui. de pasti calea victoriei a devenit pietonala, transformandu-se in promenada, acompaniata cu reprezentatii de divertisment, statui vii, comedianti. in weekendul ce a trecut tot ce calea victoriei a fost spotlight - festivalul luminii cu proiectii pe cladiri. mi-a placut proiectia de pe mnar aripa kretzulescu si cea de pe bcu. sambata era puhoi de lume, abia aveai loc sa treci. h&m a bagat iar reduceri, mi-am luat un pulover texturat gri, un pulover clasic negru, un hanorac bleumarin cu gluga elegant. de la carturesti mi-am luat arta lingusirii - richard stengel sifericirea traieste in spatii mici - dominique loreau. sper sa imi fac mai mult timp pentru citit. de la dm mi-am luat un nou dus de gel jamaica vibes cu ananas si flori flamingo, un sampon schauma nature moments cu lavanda si plante din provence. am noile albume white, texas. hurts scot album nou, au deja un prim single beautiful once.

Niciun comentariu: